Saturday, July 19, 2008

Tshirt terkini AFCM


Dear AFCM,

Nak inform kat u all,yg AFCM dah ada tshirt terbaru...heheeh...ok,Tshirt nie kiter(AFCM) akan pakai masa KRU 16th Anniversary kat RUUMS nanti..:D.nie semua atas permintaan ADAM gaks tau nak pakai tshirt nie...ehehe...yer laaaaa,special sket kann!!.:x..so,kami pun kuarkan la T-shirt edisi terhad nie..;)..insyallah,kalau sambutan hangat,kami print lagik k...heheh..:*
Buat masa nie T-shirt nie kami jual by-hand dulu...ada size XS,S,M,L n XL...size M dah macam L...size S mcm M laks...eheheh...so pepandai le pilih..;)..ok harga plak utk AHLI RASMI AFCM =RM 27.00 dan utk yg BUKAN AHLI AFCM = RM 30.00..klu u all nak beli,sila reply posting nie k...bgtau size Tshirt skali..nanti bayar masa kat ruums ek,kalau boleh bg duit kecik tau..ehehe.;)..sat gie tak der tukar laks..;p..pix contoh Thirt,dah upload
kat fotopages afcm...tgk la k..!!!;):*


Regards,
AJK AFCM

2 comments:

PaDO29 said...

erm..not bad la designnya...mmg CANTIK SANGAT2 BAH!!!...sapa design nie..TERUJA lak aku tgk..best best best best!!!...

erks.....aku nak BOOK ??...bole?...

apapun...mmg best ar join AFCM nie...ada org organise lak...

apapun...KEEP ON POPIN ya....
ADAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

SALAM ADAM...SIHAT INDAK? SEMOGA SIHAT SELALU YA..ADAM, SAYA ADA



TERNAMPAK ADAM DI AIRPORT KK PADA 11 DIS LALU...TP X SMPAT NK TEGOR ADAM CZ' SAYA PADA WAKTU ITU DI DLM TOILET...SAYA KECEWA SGT2...

YG NMPK ADAM PADA WAKTU ITU MAMA SAYA... SEDEY JGK LA TDK BERKESEMPATAN BERTEMU ADAM NTOK MEMINTA T.TNGN DAN BERGAMBAR BERSAMA ADAM...TMBH LG, MAMA SAYA BILANG, PADA WAKTU ITU TIADA SIAPA YANG DTG KPD ADAM BERGAMBAR SEBAGAINYA...SDEY SAYA SBB X DPT JMPA DAM...BOLEH X ADAM BUAT KONSERT PADA MASA AKAN DTG...DI KL MUNGKIN...SAYA INGIN SGT MAHU BERTEMU DGN ADAM..TP DIHARAP PD MUSIM CUTI SKOLA LA...SBB SAYA MASIH BELAJAR DI KOLEJ...



JADI ADAM..TERIMA KASIH KERANA MEMBACA EMAIL SYA INI...



SAYA SEBAGAI PEMINAT ADAM SENTIASA MENYOKONG ADAM...



ADAM PENYANYI DAN PENARI YG HEBAT!!



DRPD ALIN, KEDAH, CURRENTLY STUDY DI N.9- UNTIL 2011...

amalina_pink@yahoo.com

 
Original Template By : uniQue  |    Modified and Maintained By : Intydez