Thursday, November 24, 2011

[SHOWCASE] Latest Seating Plan & Ticket~!

Informasi Terkini - Tiket VVIP sebelum ini yg berada di Row B telah dibawa ke Row A, manakala Tiket XClusive RM500 yg sebelum ini berada di Row C & D, telah dibawa ke Row B & C. Tiket RM70 tidak berubah. SMS Weina 016 243 0919 utk maklumat lanjut!


Latest Seating Plan

Tiket ADAM X-CLUSIVE SHOWCASE!

[UNDIAN] Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2011

Tahniah kepada ADAM & juga VIP kerana telah tercalon dalam senarai awal untuk
ANUGERAH BINTANG POPULAR BERITA HARIAN 2011

Dapatkan Berita Harian & Berita Mingguan bermula 25 November sehingga 29 Disember untuk mendapatkan borang-borang undian!!!


Thursday, November 17, 2011

[ARTIKEL] Adam AF2 Pendam Kekecewaan?

16 November 2011
Article by Farahanim Rahim


Tujuh tahun lebih mengusung nama sebagai anak seni, dia berbangga dengan diri sendiri sebab sehingga ke hari ini meskipun kronologi kerjaya bekas Akademi Fantasia 2 ni tidaklah ditahap sangat cemerlang tapi setidak-tidaknya dia mampu bertahan. Selain masih dengan profil penyanyi solo, fokus Adam sekarang juga tertumpu pada dance grupnya, VIP.

“Adam AF, saya sebagai penyanyi solo. Dalam VIP, Adam adalah Adam. Saya rasa karier saya tak terumbang ambing tapi boleh kata ditahap sederhana. Itu lebih baik dan bukan senang jugak nak pastikan kita maintain. Bagi saya itu lagi selamat,” kata Adam ketika di temui di majlis pelancaran album BN Youth Music 2011, semalam.

Mengulas mengenai tidakkah dia merasa seperti dianak tiri memandangkan artis realiti lain punya peluang dan publisiti lebih meluas. Sedangkan dia, masih ditakuk sama.

Katanya sejak kebelakangan ni dia mungkin jarang terpampang di dada akhbar mahupun majalah. Memahami mungkin tidak ada apa-apa produk atau perkhabran terbaru yang ingin dikongsikan. Pun begitu, dari riak wajahnya, Adam seperti memendam rasa dan ada sesuatu yang terbuku tapi enggan diluah.

“Saya tak salahkan mana-mana pihak. Sebab bagi saya itu kejayaan seseorang artis tu juga bergantung pada hasil usahanya sendiri. Saya tak kecil hati cuma kecewa kerana ada pihak tertentu yang kurang menyiarkan lagu dan video klip’,

“Apapun saya faham dari segi kita kena tunggu turn dan akui sekarang ni ramai artis baru yang muncul. Secara jujurnya memang ada beberapa perkara yang mengecewakan dalam industri ni”.

Pun begitu bagi Adam, dia tidak pernah patah semangat. Sebaliknya, dengan sokongan peminat, dia jadi kuat untuk terus memastikan dia ‘hidup’ dalam industri hiburan tanah air.

Perancangan terbaru, dia akan melancarkan album terbaru, ADAM 4. Album edaran E-Erama Records tu memuatkan lagu-lagu ciptaannya.

Selain menanti tayang filem lakonannya, Apokalips, Adam akan mengadakan showcase eksklusif di Lot 10 Actor St pada 31 Disember ini. Maklumat lanjut untuk tiket-tiket boleh layari aicofc.com

Ditanya bilakah dia mahu menamatkan zaman bujangya, ujar jejaka 28 tahun ni, “Bila-bila masa jer ni. Tapi belum ada calon. Sekarang tengah mencari lah ni”, katanya mengakhiri perbualan.

- mD

** Laman web sebenar adalah www.aicoempiregroup.com dan bukan aicofc.com Harap Maklum
 
Original Template By : uniQue  |    Modified and Maintained By : Intydez